poniedziałek, 6 lutego 2017

Ewa hardcorowo 4/12

Witajcie :))
Dziś a miało być wczoraj,
bywa...
( Jest luty, pamiętajcie o odłożeniu jednego zeta dla Lilki)

Ewcia w tym tygodniu zajęcy zapragnęła
ja już ich tyle zrobiłam,
że tak myślę mam nawet przesyt
nie szło mi zrobienie tej kartki wcale.
Wygrzebałam jakiś tag,
kwiaty które zrobiłam na lekcji u Anetty
no, a że nie byłam pewna
 czy fuksja na kartce jest czy jej nie ma
dołożyłam 3 błyskotki maleńkie na 100% 
w wymaganym akcencie.

słoiczek nakarmiłam

Chcę Wam jeszcze pokazać paczkę
 jaką dostałam od firmy Scrap Cafe
jako wygraną w ich candy
Bardzo dziękuję za te cudowności
cała masa przydasi, już poszły w ruch :))
wkrótce Wam pokażę.

Lecę do Ewci fotkę wysyłać,
a później odśnieżać-
zima o sobie przypomniała.

Dziękuję za w
Waszą obecność
i wszystkie miłe słowa.

{TBP}




41 komentarzy:

  1. Karteczka przepiękna!!!Chciałabym, żeby mi tak NIE WYCHODZIŁY...karteczkai...ahhahahhaha....Wygrana w candy- rewelacja!Ach!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karteczka. A nagroda super. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnienia i wspaniałej nagrody! Kochana, kartka prześliczna, bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. e tam! zostaw łopatę, śnieg jest od tego żeby leżał, lepiej się weź za klejenie, tyle cudowności, żal nie wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anitko karteczka wspaniała, śliczne kwiatuszki. Gratuluję wygranej:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Anito, piękna karteczka, świetna kompozycja :) A wygrana mega :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anitko coś ta kartka nie wygląda jak by Ci nie szło. Tag z zajączkiem i fuksjowe dodatki bardzo ładnie się komponują.
    A wygranej gratuluję i już jestem ciekawa jak je wykorzystałaś. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka! Kwiatki własnej roboty też superowe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kartka i super nagrody :**
    Ile z tego można zrobić kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super karteczka,wszystko jest idealnie dopasowane :)
    Coś mi się zdaje,że w Wielkanoc też nie będę mogła patrzeć na te zające,kurczaki i jajca :D
    A jakie cudaaa dostałaś !!! Gratuluję :)
    No to teraz będziesz jeszcze bardziej szaleć :)
    Pozdrowionka :-* :-* :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. kartka cudna, bardzo mi sie podoba, ale prezent masz MEGA!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Anitko kartka jest prześliczna - super:)
    A gratuluję wspaniałego prezentu - to się teraz będzie działo u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna karteczka!!! Wspaniałe prezenty!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ej, nie szło?! Kartka super!!! Gratuluję wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna kartka, Marudo ;-)
    Super przydasie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna karteczka! Fuksja była, ale fajnie że dołożyłaś, jeszcze ją ożywiły.
    Gratuluję wygranej, świetne prezenty!
    Pozdrawiam Anitko:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna karteczka, a nagroda super! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Anitko, jestem pod wrażeniem, tak bardzo mi się Twoja karteczka podoba, niezwykle pomysłowa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Super karteczka! Pozdrawiam cieplutko!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  20. Kartka miodzio , akcenty w kolorze wiadomym są super Natomiast wygranej pozazdrościć . Rewelacyjne przydasie !! Oj będzie się działo !!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  21. Anitko! Niby Ci Nie szła ta karteczka, A zrobiłaś takie Cudeńko że hej, Karteczka Urocza - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję i zazdraszczam cudownej wygranej Kochana !!!! :*:*:*:* Karteczka jest prześliczna :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję i zazdroszczę wygranej ;) A karteczka śliczna, buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczna karteczka :) Gratuluję nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna,słodka ,pastelowa kartka z zającem :-))) Gratuluję wygranej :-)))

    OdpowiedzUsuń
  26. Sis, karteczka z kicusiem przecudna i fuksjowy akcencik jak najbardziej widoczny.
    Gratuluję pięknej wygranej.
    Buziolki<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna karteczka, podziwiam kwiatuszki:-)
    i gratuluję wspaniałego prezentu!
    serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka przepiękna! Gratuluje wygranej i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super karteczka:-)Gratuluje wygranej i samozaparcia do tworzenia kwiatuszków, ja się jakoś nie mogę zdobyć;-) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ANITKO! Podziwiam i gratuluję!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczną kartkę zrobiłaś :).

    Ależ Ci zazdroszczę tej wygranej. Gratuluję szczęściaro :).

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna kartka z pięknymi kwiatami;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Anitko,karteczka prześliczna :) Gratuluję wygranej,ale będzie się działo :) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. O szczęściara, co jak co ale tych wykrojników to zazdroszczę najbardziej :)
    Karteczka super, jest i wesoły zajączek i śliczne fuksjowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Karteczka powstała cudna,no i gratuluję wygranej już widzę jak to wszystko pięknie wykorzystasz😊
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  36. Co Ty Kobieto chcesz od tej kartki? Piękna Ci wyszła :) i fuksji aż nadto :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję wygranej !! Wspaniała karteczka, bardzo mi się podoba:-) Gorące pozdrowienia i duzo tak cudownych pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jaka wiosenna karteczka :) Aż słońca więcej się zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygranej gratuluje Anitko a karteczka na BOGATO:)!!!

    OdpowiedzUsuń

Każde słowo pozostawione na tym blogu jest dla mnie ogromną motywacją. Dziękuję za to, że jesteście, buziaki.